Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~DzemGruszkowy | użytkownik

imię i nazwiskoGrzegorz L adresLublin / Świdnik zarejestrowany27.12.2006 @03:16:36 ostatnio na stronie10.07.2016 @12:34:07

Robię wszystko co ma na celu uplastycznianie materii.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty129 komentarze852 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~tomqj    11.07.2007 @18:12:00
dobrze ze w komentarzu dodałeś "jak na moje oko"

w kazdym razie pozdro
_______
[i]gdsd[/i]
~dzejbi    11.07.2007 @18:05:51
o dojrzalosci wiek nie swiadczy.
a jesli juz schodzimy na ten temat to z naszej 2 wydaje mi sie, ze jednak to tobie do dojrzalosci jest dalej.
dlaczego nie podales swojego wieku?
zapewne wstydzisz sie tego, ze pomimo iz masz powyzej 20 lat sypiesz tekstami jak 15-letni gowniarz.
i skonczmy ta donikad prowadzaca rozmowe.
pozdrawiam i zycze milego dnia
_______
pół żartem pół jadzia
~dzejbi    11.07.2007 @17:50:17
p.s.
uwazam, ze Ty masz jakis problem ze samym soba.
_______
pół żartem pół jadzia
~Bzzzyk    11.07.2007 @17:43:24
Jestem zadowolony z cało kształtu, a nie z ćmy << a tytuł chyba lepszy niż "drzewo" co stanowi 50% kadru. Zawsze znajdzie się ideał co czepi się 5% . LOL
~dzejbi    11.07.2007 @17:30:03
o czarnej piosenkarce komercyjnej nic mi nie wiadomo drogi Dzemie.
smiem uwazac, ze widzisz siebie jako niczym nieskazonego artyste, wiec ja nie bede podrazniac twego przerosnietego ego, bo najmniejszego sensu w tym nie ma.
a z tekstem o rosnacych piersiach swedzacych sutach i upierdliwej miesiaczce troszke nie trafiles. nie znam twojego wieku, jednak twoje komentarze sugeruja mi ze twoja dojrzalosc psychiczna nie przerasta 16-letniego chlopca ktorego pracie unosi sie podczas kazdego przegladania kolorowych magazynow z wyneglizowanymi paniami.
pozdrawiam chamstwem kipiacego artyste.
_______
pół żartem pół jadzia
~dzejbi    11.07.2007 @16:26:31
najlepsza obrona jest atak.
czytajac komentarze na Twoim profilu, zauwazylam, ze jezdzic lubisz zarowno po pracach jak i po ludziach. Amator cietej riposty? wiedz, ze ja tez taka jestem.
pozdrawiam
_______
pół żartem pół jadzia
~dzejbi    11.07.2007 @16:08:23
sluchaj, myslisz ze Bog wie kim jestes? tak? to powiem Ci ze sie mylisz.
nie wiem ile masz lat, ale takie odzywki sa typowe dla gowniarzy z blokowisk.
Krytyka ok, po tu tutaj jestesmy, ale to swoje chamstwo wsadz sobie w swoja szanowna dupe.
jak to mowia, wyzej sra niz dupe ma.
pozdrawiam
_______
pół żartem pół jadzia
~dzejbi    11.07.2007 @16:02:24
kazdy orze jak moze.
choc ostra krytyka, to w miare konstruktywna.
_______
pół żartem pół jadzia
+Ioreth    11.07.2007 @13:08:29
Głównie aktywność - polowanie na plagiaty, zemsty, zgłaszanie gówien i gówienek do abuse'a, współorganizowanie zlotów i bycie grzecznym, pomocnym i uczynnym etc, etc...
_______
+Ioreth    11.07.2007 @12:54:14
Kiedy uznam, że osiągnęłam odpowiedni poziom, może zacznę wystawiać tu prace od nowa. A sztuka? Cóż, pojęcie płynne i delikatne, jak sam Pan ujął - jednak z pewnością zaliczyć do nich nie można papużek, pieseczków i kwiatuszków "sfoconych" komórką i takie poronione płody tępić będę...
_______
+Ioreth    11.07.2007 @12:33:52
A kogo ja straszę? Prace były, ale się zmyły, nic Panu do tego.
_______
~kurdt    10.07.2007 @15:31:54
dobrą masz przeintelektualizowaną książkę jakąś ja nie gadam o zdjęciach - ja je robię i oglądam - Tobie też tego życzę.
_______
ehe.
~Shann    10.07.2007 @11:42:41
nie miałam ostatnio czasu i troszkę prac sie nagromadziło, pięknych prac Pana

nie oceniłam wszystkich ale obejrzałam wszystkie

pozdrawiam
_______
And as I walked on through troubled times
My spirit gets downhearted somethimes

Znajdziecie mnie na twitterze: shannow6
~karusel    09.07.2007 @23:17:22
Jak się wczytasz w tekst i może rozejrzysz się wokół siebie to zobaczysz coś co może jednak skojarzyć ci zdjecie z tekstem poniżej!
_______

~szon    09.07.2007 @15:31:36
prosze nie wiem czemu sluzy rozmycie w profilowym .D
~szon    09.07.2007 @15:26:51
profilowe mialo takie byc [; zapraszam do galerii
~Ostap89    08.07.2007 @10:09:53
dzięki za dosadny koment :P
~KevinLomax13    08.07.2007 @09:32:27
ja też widziałem ładniejsze, ale po co je kopiowac?
_______
...zazwyczaj nie oceniam, wolę konstruktywnie skomentować no chyba, że foto naprawdę się spodoba
~lukaszmarciniak    08.07.2007 @00:44:14
dzieki za konstruktywna krytyke
i rozsadna ocene
pozdro
~monterro7    08.07.2007 @00:32:53
zalosne....


pozdrawiam
+Nori    07.07.2007 @17:21:03
mistrzu cietej riposty, już po nagłym skoku ciśnienia?

i nie wiem czemu każdy koleś ktoremu brakuje już inwektyw czepia sie mojego wirtualnego imienia. a co do reszty przeczytaj post scriptum komentarza poniżej.
ah. i każdy z nas ma 100 miliardow neuronow i 13 nerwow czaszkowych do ktorych tak uparcie sie przyczepiłeś. pozdrawiam.
ostatnio edytowane: 2007-07-07 17:42:34
_______
the trick is to keep breathing
+Nori    07.07.2007 @15:22:54
co komentarz Twoj to kolejne trywialne i infantylne i zakrawające na monumentalne źle sparafrazowane aczkolwiek pozostawiające nieuchrone odczucie przeszywającej ambiwalencji pozbawione jakiejkolwiek spojnej formy (a doszukiwalem sie wielokrotnie i wielorako ) używanie zdań z, ośmiele sie stwierdzic, nie do końca poznanego słownika wyrazow obcych, a przynajmniej co do kontekstu sie nie przyłożyłeś.
mądre słowa inteligencji nie dodają i bynajmniej pustej treści nimi nie zapełnisz. chyba że sobie jaja robisz z racji bytowania w internecie swoją inwersją zdań, używaniem conajmiej gryzących sie wyrażeń, zalewaniem treści kolejną porcją przysłowiowej ubogiej w konkrety wody chcesz sprawiac wrażenie konkretnego krytyka. pozostaje jeszcze jedna opcja, że lubisz siebie słuchac i jestes tym typem narcyza co kocha czytac to co sam napisał.
pozdrawiam.

p.s. nie musisz odpisywac, jezeli chcesz ciete riposty serwowac marnych lotow jakie widzialem na kilku profilach to lepiej sie wstrzymaj i wykasuj tego posta.
ostatnio edytowane: 2007-07-07 15:30:47
_______
the trick is to keep breathing
~Tryt    06.07.2007 @10:54:27
lubię dźem.
+SylwiaNowicka    04.07.2007 @09:58:18
czasami trzeba,a co?:P
~podwiczka    03.07.2007 @14:26:23
dzięki za ocene
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 10 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt